T O R S D A G

och regnat och blåst storm hela dagen. Träligt väder men vad gör det när jag är inne på min tredje dag inomhus. Har verkligen spenderat nästan hela veckan inomhus sittandes i soffan. De senaste två dagarna för att jag är lite småkrasslig. Lite feber och sådant som spökar så vila är det som stått på mitt schema för att bli bra så snabbt som möjligt. Sovit så sjukt dåligt nu i några nätter så är så trött att jag somnar hela tiden typ mellan filmvarven haha.
 
Igår kväll började jag kolla på Game of thrones. Har innan bara sett första säsgonen men har nu tvåa och trea också på hårddisken så det nöter jag nu. Några avsnitt har de blivit idag också. 
 
Hungern finns inte. Dricker mest te men idag har jag tryckt i mig lite fisk men det är ju inte så att jag njuter av maten. Känner mig rätt så äcklad efter några tuggor, det funkar bättre med yoghurt och frukt. Om ni ville veta ;)
 
Annars är allt bara bra och som vanlgit här. Idag kommer familjen hem tidigt, tiigaste dagen på veckan, tror de e hemma redan vid sex idag om jag inte minns fel. Då ska jag spela lite spel med lilltjejan eller måla eller va hon vill hitta på idag. Något lugnt blir det iaf men så att jag iaf har lite sällskap under kvällen.
 
Imorn är jag ledig och de blir ingen play date för mig imorn, det får vänta så har jag ännu en dag att vila eller vad som och så får jag hoppas att på lördag jag kan va själv med barnen på kvällen och att föräldrarna tar vara på tiden när de har chans att gå ut och käka eller vad som. Men det återstår att se. 

Nu ska jag gå upp och ta mig en varm och skön dusch och på så sätt känna mig lite fräschare iaf. Inte tagit av mig pyjamasen på nästan två dagar nu! hahaha;) Ni fattar ju hur fräsch jag är då liksom..
 
Ha de bra och en trevlig helg om vi inte hörs mer under tiden. 
 
Jag börjar skolan på måndag =) Det är något som jag ser fram emot så mkt :) Ska bli riktigt kul! 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0