Play date

Fredagen är kommen och jag vaknad upp lite innan 09, hörde hur regnet öste ner, vände på mig och somnade om några minuter. Måste vänja mig vid att det regnar grymt mkt här.. Gick ute på en liten promenad ihop om att hitta stranden, vilket inte gick så bra hahha. Blev iaf en runda i regnet innan jag gick hem för dusch och lite. 

Nu har jag precis målat naglarna igen och ska studera lite spanska verb innan jag ska ta bussen för att möta upp familjen ikväll. Play date varje fredag så det e det som gäller. D frågade om jag ville följa med och ja, varför inte när jag hörde vin ;) hahah. Nej men de ska bli kul att träffa de också för de är här hemma vissa fredagar också och behöver inte hänga med varje fredag. 
 
I helgen ar jag ingen aning om vad som händer, kommer se hur de ser ut. Vet att de e simmning imornbittit men om jag ska med på det vet jag ännu inte. Åsterstår att se. Är vädret skapligt på söndag kan det säkjert bli en sväng ut någonstans för att visa mig något hhahahah.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0