New shoes

Måndag och ny vecka igen. Går in på min tredje vecka här i Spanien och allt rullar på och fungerar bra =) 

Igår var det sjukt fint väder, solen sken och jag gick och käkade lunch med mina tyska vänner, drack lite vin och njöt. Vi satt till och med ute i solen och käkade istället för inne på restaurangen vilket var underbart!! 
 
Idag vaknade jag upp och det var dimmigt och svinkallt bara 2 plusgrader. Brrr.. Men promenad var ett måste eftersom jag verkligen behöver nya löparskor. Gick till decathlon och tillbaka och nu har jag gått i mina nya skor i några timmar och de är så sköna :)
 
Blir att inviga dom imorn förmiddag om vädret tillåter hade jag nog sagt :) Dags att börja ta träningen på allvar, försöka springa lite längre varje gång är väl något jag bör försöka med!!
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0