F R E D A G

Börjar med veckan som varit då jag glömt bort bloggen lite. Har gjort spanska testet vilket gick helt okej och hamnade i den gruppen jag ville. Intermedio vilket betyder mellan gruppen. De ville ha mig i den bästa men jag sa nej att jag hellre börjar i den andra och kan lära mig lite mer grammatik och sådana saker! Så de som jag måste ta reda på nu är vilka dagar och tider det gäller! Detta är Spanien så tro inte att det är lätt inte!
 
Bara att få ett busskort har tagit mig 1,5 vecka. Jag ar kämpat och kämapt så mkt för det busskortet som jag till slut lyckades få igår efter mkt om och men. Det firade jag med ett glas rött på en bar i närheten och lite tapas till det :) 
 
Så spanskatestet är klart, busskort är fixat nu är det gymkort som ska fixas också sedan är det mesta under kontroll iaf. 

Idag är det fredag och nu sitter jag och väntar på att städtanten ska bli klar för hennes man ka köra mig till shoppingcentret sedan så slipper jag ta bussar och grejer. Han ska ändå komma hit och åka det hållet så det var inga problem sa hon. Skönt så idag ska jag ta en sväng inne på IKEA tänkte jag också, kanske käka lunch där om dt inte är för mkt folk. Får se va som händer men en sväng till shoppingcentret blir det för att familjen ska sedan plocka upp mig där innan vi åker till play date igen. Fredag vilket innebär tjejkväll för mammorna + mig md vin och godsaker och lek för barnen. =)
 
Ikväll kommer pappans mamma hit och stannar över helgen bara antar jag men ingen anig om hur länge det återstår att se. Får se om det är nåogn speciellt de tänkt hitta på imorn eftermiddag då eller vad som händer. Beror lite på hur vädret är också antar jag. På söndag ska jag iaf käka lunch med tyska tjejerna här i Oleiros är tanken så får se hur det blir :)

Nu ska jag fixa till mig lite så jag ser ut som en människa resten av dagen och se va jag ska ta på mig för kläder. Har ju såååååå mkt (NOT) att välja på! hahaha.
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0