2015

Okej, ska försöka mit på detta lite igen kanske så ni där hemma som vill kan följa med mig på mina äventyr. Åkte hemifrån 29/12 efter en vecka i Sverige för att fira jul. Innan det så spenderade jag ännu en sommarsäsong på Mallorca som chef entertainer och efter det åkte jag på semester till Singapore och Bali i ca 6 veckor. Den 29/12 innan nyår åkte jag till Holland för att träffa kompisar och fira in det nya året.

Vi spenderade 9 dagar på gränsen mellan Belgien och Holland och mesta tiden var vi i Belgien. Hade en fantastiskt kul vecka med massa fest och skojjiga saker. Därifrån tog jag mig till Italien där jag nu varit i tre dagar och hälsat på en tjej som också har jobbat på Mallorca. Vi har gjort, sett och gått så sjukt mkt dessa tre dagar och inte varit i säng förrän 04. Har man bara några dagar i ett land måste man ta vara på dom. Eller hur?!?
 
Vi bestämde oss för att INTE sova natten som var eftersom att jag var tvungen att va på flygplatsen i Pisa vid 05. Så runt 01 efter mdidagen och allt stack vi ut på sista rundan i Florence för att se de sista som vi ännu inte hade hunnit med och wow, vilken stad alltså :)

Nu är jag sjukt trött och det går i vågor, kan ibland inte hålla ögonen öppna, plågar mig själv men lyckades få en timmas sömn på flyget mellan Pisa och Madrid där jag nu befinner mig sedan några timmar tillbaka och väntar på mitt nästa flyg som ska ta mig till nordvästra Spanien - La coruña där jag kommer spendera de kommande månaderna. Kommer göra ännu ett försök som au pair i en ny familj och det ska förhoppningsvis också bli spanska pluggande på dagarna och så mkt tennisspelande om jag får det som jag vill :)

Ser fram emot det grymt mkt och hoppas på ett bra år. Hittills har det varit kanon och jag har redan varit i 4 länder på bara 11 dagar. Det ni! 

Bilder får ni se en annan dag när jag har några på datorn. Nu ska jag titta på film innan det är dags att lyfta igen! 


 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0