Uppdatering från Coruña

Då var det onsdag igen och jag ska snart börja med middagen då de andra kommer hem efter 20 idag så ska de va klar så vi kan käka rätt så snart tänkte jag :) Idag har jag testat träningscykeln och det blev 11 km, det känns att jag lever säger jag. Senaste dagarna har jag haft och fortfarande har grym träningsvärk.

Mina dagar ser annorlunda ut nu när jag börjat skolan och inte har lika mkt ledig tid. Men jag tkr om det och gör något hela tiden så när jag väl sätter mig ner i slutet av dagen är det så grymt skönt att vila kroppen. 
 
Igår lyckades jag äntligen ta mig till stranden. Har försökt några ggr men aldrig lyckats pga dålig väder. Det var så underbart att komma ner dit och bara njuta ett tag innan jag vände på klacken hemåt igen. 

Skolan den går bra den också. Jag är själv och lär mig massa saker och jag tkr om det :) Läraren tkr om mig bara för att jag verkligen vill lära mig sa hon idag så det är kul :) Skönt att va själv också och kunna fråga precis vad jag vill och stanna på det saker som jag aldrig lärt mig men vet men vet inte varför och hur det kommer sig att det är så. Det är rätt så komplicerat att börja plugga helt plötsligt eftersom att jag kan så pass mkt men det är kul för vi håller nu på med dåtiden och det är det jag velat lära mig så länge :)

Nehe, dags att röra på fläsket igen! :)
 
Ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0