Solen skiner

och jag är överlycklig. Behövde verkligen lite solenergi idag och de har jag fått. Iskallt men så underbart i solen. Tidig morgon tog jag bussen in till Coruña med Lara för att betala skolan och fixa och greja så det är gjort! På måndag börjar jag och är så nyfiken på att se vad jag har för typ av folk i min grupp och hur många vi är m.m.
 
Vi käkade churros och efter det tog vi bussen hem och jag satte mig ute på verandan i solen och mös i 45 min innan det började regna lite haha. Men jag är nöjd. 
 
Nu har jag duschat och grejat och ska nu måla mina naglar för imorn är det fredag och det betyder att det är play date så folket kommer hit och då vill jag se lite vettig ut ;) 

På tal om något annat så har jag varit här i 4 veckor på söndag. Går så fort och det är alltid helg känns det som. Och pratar typ hela tiden spanska så det är skojjsigt!! 

Ville bara säga det att jag är glad för solen skiner. :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0