S Ö N D A G

Så då har denna helgen gått också och jag har idag varit här i tre veckor..  Tre veckor och det känns som rätt så mkt längre bara för att jag inte gjort speciellt mkt och varit mkt ensam om dagarna. Men de har varit tre bra veckor och har kommit in i livet här i familjen. 
 
Senaste veckan har jag legat sjuk i soffan som ni vet. Men jag är bättre och i helgen har vi gjort lite saker för att jag också kunnat få gå ut och få lite luft mellan varven. Mamman och jag åkte till köpcentret igår för att handla till mitt rum. Jag fick välja och vi kom därifrån med matta, påslakan och galgar. Nu är det bordet och stolen som vi väntar på från ikea att det ska komma och vi har redan väntat i ett antal veckor så får se när de hör av sig och säger att det är framme.

Hela veckan har haft ösregn och storm i några timmar och sedan sol några minuter innan regnet och stormen kom tillbaka. Helt sjukt och irriterande väder och det har man ju inte precis velat gå ut av heller men nu imorn är det nya tag och jag börjar skolan och MÅSTE då ta mig ut oavsett vädret. Men det ska bli kul att träffa lite mer folk, plugga och vara borta några timmar varje dag och göra lite saker :) Ser jag fram emot!

Så det var det jag hann med idag, nu ska jag fixa lite saker innan jag ska ner och käka middag och efter de blir de några avsnitt av Game of thrones igen innan jag somnar.

Eftersom att jag saknar sommar, sol och mina vänner kommer ett bildsvep.







 




























 












 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh så härligt, saknar också sommaren såå mycket

2015-02-01 @ 21:25:39
URL: http://elinlarsson.forme.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0