O N S D A G

Så, har haft en väldigt bra dag och gjort massa saker hela dagen så den har sprungit iväg, vilket känns skönt :) Gick upp tidigt idag vid åtta vad jag redan på språng med musiken på hög volym. Tog bussen/bussarna till köpcentret Marineda för att bara strosa omkring, vandra runt i affärerna utan att köpa något men för att få dagen att gå och göra något.

Bytte ett par skor och lakan och lite och fixade medans jag var där som mamma hade behövt gjort men ja sa att jag kan göra det så har jag en andledning att lämna huset ;) Efter några timmar där åkte jag hemåt igen, i regnet såklart, men solen tittade fram enstaka snuttar idag det är ovanligt. Regnskurar när man går är det alltid så här går man ALDRIG, INGEN utan paraply typ ;) Jag kommer iaf aldrig att göra det, det är en sak som är säker. Är de fint väder och man ska någonstans ha alltid ett paraply i väskan, det skadar aldrig haha.

När jag kom hem tog jag på mig löparskorna för att springa lite men kände inte för att gå ut så jag sprang i en åtta nere i källaren i 20 min och så styrka efter det och eftersom att jag är så otrånad så kände jag dirket efter i mage och lår. Vilket är najs. Ska ta och testa motionscykeln de har uppe någon dag också är tanken. Måste komma igång nu, det är nu eller aldrig haha.
 
Imorn, torsdag ska jag upp tidigt, ligger redan i sängen, ska kolla på ett avsnitt av Game of Thrones innan jag ska sova. Kl ringen 07.00 imornbitti för jag ska ta bussen med Lara in till Coruña 08.30 är tanken om jag orkar upp. Ska hämta mina papper och allt och gå till banken och betala skolan är tanken men eftersom att detta är Spanien så vet man aldrig om jag kommer att lyckas så det återstår imorn att se. Men så är tanken iaf! haha ;)
 
Så god natt världen!
 
En random bild, för att få lite färg och så men sanningen är att jag tar INGA bilder alls här typ. Måste bli bättre men finns inget att ta på haha ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0