Kanon helg

Så vilken efterrätt det blev. Alla super nöjda och glada så det var skoj :) Har ingen bild ännu får se om jag tar en senare under dagen då de finns en kvar tror jag. Om inte får de bli en från internet. Gott vare :)
 
Det var mkt trevligt här igår med alla galna mammor som bara är helt underbara :) Vi har nu nästan helt bestämt att de blir en tripp till snön sista helgen i februari och såklart är jag välkommen att följa med och det kommer jag även att göra för tror de kan bli så sjukt kul. Det är inte så att jag längtar till att va ute och leka med barnen i snön och sådana grejer, vilket jag måste göra lite iaf bara för att med barn är det rätt så kul iaf. Men annars kommer vi ha med massa god mat och grejer och sitta framför brasan och njuta och bara ha de trevligt :)
Så 28 februari till 1 mars blir det nog en liten tripp till snön. 
 
Vad mer händer denna helg, vi har PT här nu så mamman tränar och om en timma när hon är klar ska jag följa med henne in till Coruña en sväng, hon skulle fixa något innan lunchen så jag hänger med då tjejerna är med pappan i simhallen som varje lördagmorgon. 
 
Vi hoppas på att det inte regnar något idag för då ska pappan och jag gå ut till tennisplanen och testa slå lite för att se hur det går. Han har problem med en arm så hoppas det går bra och att vädret håller i sig som det är nu. Isf tar vi med oss den stora tjejen så får hon samla bollar för den lilla tjejan ska på födelsedagskalas idag igen och det är mamman som kör dit. Så fullt upp även att det är helg.
 
Imorn söndag åker vi som sagt till mammans mamma på lunch och en trevlig dag där. :)
 
Och på måndag börjar jag äntligen skolan och det säger att det ska va kallt men soligt nu iaf några dagar så det hoppas jag verkligen :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0