Helg

Då var frdagen över och har haft en sjukt bra vecka, mkt energi, träning, pluggande och några glas rött på det!! Idag fredag är ju såklart bästa dagen. Play date friday och idag var vi hos Inma och åt och drack gott. Efter x antal koppar rött vin och så någta snapsglas baileys kan vi säga att de e för de är nästan samma sak så kom vi precis hem och jag ligger i sängen. Ska sova när som!!
 
Tänkte bara säga att jag har vetat i några dagar nu att vi ska åka till mammans bror på lunch imorn men idag eller nyss i bilen hem så frågade jag vart, vad det heter och lite så och då fick jag reda på att det är 1,5 timma härifrån, stället heter Vigo och de ligger ca 30 min från Portugal :O  OMG!!
 
Hade ingen aning om att jag var så pass nära Portugal. 2 timmars bilfärd och jag kan komma till Portugal och dit vill jag ju verkligen åka alltså! Får väl se när de blir då. Vill åka och har hört mkt bra om Porto... Men det är en annan grej. Imorn runt 14 åker vi till VIGO  =)
 
Trodde de va över dagen men nej nej vi ska sova där. Kmr inte ihåg om hon sa att vi ska sova hos hennes bror och åka till pappans mamma som bor i närheten på söndag eller om vi åker till mamman imornkväll och sover hos henne och åker sedan hemåt söndag kväll. Blir alltså borta hela helgen typ :) Ska bli kul!
 
De är nära kusten så om vädret tillåter kan vi kanske ta en sväng i och se oss omkring lite, äta och dricka gott! Jag tror de kme att bli en toppen helg :)
 
Återkommer nästa vecka igen.
 
Är hemma måndag-ondag med barnen då det är festivo och ingen skola för varken barnen elr mig. Föräldrarna är lediga på tisdag för då är de carnaval så blir mkt lek och sånt början av nästa vecka =)
 
Nu ska jag sova! God natt! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0