F E B R U A R I

Då har vi kommit in i februari också för några dagar sedan och vädret det hänger i sig med kyla, storm och regn. Men så är det. Idag gick jag ut på en promenad och det var BARA två ösregnsskurar på ca 10 min under 1,5 timma. Det är rätt så lite så blöt det blev jag. Men spelar ingen roll hur vädret är, jag måste gå ut om dagarna kan inte sitta inne hela tiden. Då blir jag uttråkad.
 
Åkte till skolan igår måndag och fick då reda på att det har prov denna veckan så skolan börjar nästa veckan den 9:e alltså på måndag. Jag bara skrattade när de berättade de för mig. Bott i Spanien för länge för att bli arg, irriterad eller vad som helst. Man vänjer sig vid allt och inser hur bra det är i Sverige haha ;)
 
Så denna vecka är jag också hemma för att nästa vecka börja plugga lite. Hoppas på läxor och lite hemarbeten och grejer :)
 
Så vad händer denna vecka förutom träning och sådant. Fredag är det play date hemma hos oss så då blir det lugnt och trevlgit här hemma :) Söndag hörde jag nåogt om lunch eller middag hos mammans mamma så det blir nog till att följa med dit även att det finns hästar, hundar och katter och allt vad de snackar om där. Får stå ut och hoppas att jag inte åker på någon allergi haha ;

Idag är det två veckor kvar till carnavalen, om ändå vädret kunde bli bättre tills dess så man kanske kan gå ut elr något. 

Nu hoppas jag att de blir skype med Paula någon timma innan familjen kommer hem för kvällen! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0