Day off

Lördag och jag är ledig. Det bästa är att solen skiner igen, är detta sant eller vad?? hahhaa. Jag vaknade för dryga två timmar sedan, slängde in en tvätt som jag ska ner och hämta nu och sedan blir det strandbesök. 

Har suttit ute på balkongen i solen och målat naglarna och bara slappat. Det är mkt på jobbet men det går bra. Vi ska gå ut på måndag så det ska bli skönt om att går som det ska!! :)


Älskar dagar som denna, doften av solkräm (säger man så?) kokosolja, hav och allt som man bara njuter av!! Helt underbart!!
 
Nej, det var en kort uppdatering men ville bara visa att jag lever och att jag är ledig och ska njuta så mkt av min dag! Ikväll blir det middag med italienare :) Ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0