Fyra

Tre enstaka lätta jobbdagar kvar kan inte tro det är sant. Ska bli skönt måste jag säga. Har mkt att görq denna vecka, skicka paket till mallorca, packa, rensa bland kläderna för allt ska inte med hem m.m. Men det blir nog bra!! Hade behövt gå till frisören men fick lite slingor i håret igår här hemma då Martina färgade sitt blev de lite över som jag smetade i mitt hår.. En klippning får de bli på Mallorca ist.. 
 
Blir två intensiva dagar hemma i Vimmerby men ska bli skönt! Sedan är jag redo.för fem dagar i Barcelona. Där blir dr iaf intensiva men helt klart roligs dagsr. Har precis gått reda på att jag även har en personlig guide där så känns ju bättre!! :) 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0