Day off

Lördagen har gått och vi fick sluta redan 21.30, kan inte tro det är sant men det var skönt iaf, alla behöver en ledig dag och jag är typ den enda som INTE kommer va bakis imorn, det är stort alltså hahaha. Jag är helt klart den enda som INTE går ut idag! Ligger hemma i soffan, dricker cola, äter chips och choklad och ska innan jag lägger mig i sängen ta mig ett varmt och skönt bad.. Ska bli så skönt!! : )

Eftersom jag inte är hundra så bestämde jag mig redan igår för att inte gå ut och dricka alkohol och va uppe typ hela natten, det jag behöver nu är vila och det får jag inte om jag går ut så idag och imorn när vi är lediga är det vila som gäller så det känns bra att jag tog ett vuxet beslut. Även att jag verkligen skulle vilja sitta i en taxi nu med alla andra till Twister och sedan vidare till Bananas och Magic för att dansa och ha kul hela natten lång. Men jag har förvarnat alla att nästa lördag är det dags igen och då måste de gå ut med mig hahahha.

Imorn är det regn känns det som så får se vad vi hittar på, snackar om att kanske hyra bil och dra någonstans eller bara strosa runt i Alcudia, äta gott och slappa. Får se hur det blir, hur alla mår och hur vädret är. Skönt med en dag utan massa tider att passa och sånt iaf!! 

Nu ska jag fortsätta titta på finalen av Tu cara me suena innan badkaret ska fyllas med varmt vatten!! =)

Ha en fortsatt bra helg där hemma! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0