Underbara Spanien

Då befinner jag mig som sagt i Spanien igen. Har varit här i ca fyra dagar och har de helt fantastiskt!! Nyårsfriandet igr va lika bra som tidigare år. God mat, dans och gåll igång till 05 imorse. Är så trött idag men vi har en daf med film och godis så lugnt. Vädret är riktigt varmt och skönt under dagarna men kallt på kvällarna. Jag trivs helt enkelt. Sov första natten i samma säng som Amanda pch dagen efter hos en annan familj och inatt på soffan här hemma. Om några timmar blir jag hämtade och åker och sover hos en annan familj eftersom vi har gäster.. Men där har jag stprt rum med eget badrum, jacuzzi och allt så klagar inte.. Imorn tillbaka till verkligheten igen då jobb väntar. två dagar innan julfriandet är tillbaka. Rean börjar nu i veckan ockaå så jag är redo hahah. 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0