Mycket på gång

Torsdag och har haft en normal dag. Tagit med tjejerna till skolan, tränat tennis och padel, lagat mat, hämtat tjejerna, gjort läxor, lekt i lekparken, middag och läggdags. Även fixat så jag kommer få privata spansklektioner med en tjej tisdagar och torsdagar. Har sagt att jag vill lära mig lite om dåtid och nutid och hur de funkar. Spännande! Kommer få detta gratis då jag ska hålla i en lektion på engelska en gång i veckan för vuxna elr barn. Känns bra så får sr hur de funkar. Dwt är bra tid också aå hinner jag med atr träna innan skolan. Mrr uppdatering kmr.  jag är ensam hemma med martina i helgen. pappan tar med sig barnen till madrid i helgen. :) Bra dag helt enkelt. Nu ska jah läsa min bok. Natti natti

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0