Dålig start på dagen

Fredag och jösses vilken morgon jag hade. Hemma med barnen var de lugnt och skönt men när jag sedan blev avsläppt utanför posten med en kartong på ca 20 kilo var de slut på de roliga haha.
 
Inne på posten var jag INTE ensam. 9 nummer före mig. jag hade bråttom. Stod och väntade i tjugo minuter innan de va min tur att svara på de dumma frågorna om vad är de i, hur mkt väger de och hur mkt är de värt. Tycker inte om de men nu är de gjort. Vud tio var jag klat. Skyndat mig ut eftersom att Ulla alulle plocka upp mig där vid 09.50 var jag lite sen efteraom tennisen skulle börja tio. Ser inte hennes bil och antar att de e väl klart att hon redan är där. Jag börjar gå. För vet ni vad som hände igår kväll??? Min mobil bestämde aig för att dö ett tag. Utan mobil är man tyo handikappad. Ingen klocka, ibgen kan nå mig och tvärtom.. Usch, varför just idag tänkte jag medans jag nästan sprang till polideportivo. Väl framme stod de tre damerna och väbtade på mig och undrade vad jag haft förmig. Började spela och de gick aå dåligt usch. Funkade inte alls. Tvp timmar senare var jag hemma och duachade. Satte mig ute i solen och bara slappade så jag var helt nere för min dåliga start på morgonen .. Hade aedan första engelskalektionen och de gick bra. BTjejerna va tvugna att följa med och de akötte aig utmärkt. Sedan dess har vi suttit i soffan, druckit vin, ätit puzza och kollat filmer.. Nu sova!!! God natt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0