Vilken perfekt fredag! :)

FREDAG!!! Och jag har varit sa glad idag och allt har bara varit sa bra =)

Började morgonen med en snabbpromenad till köpcentret som ligger pa andra sidan Aguilas, gar man i normalt tempo tar det ca 45 min gar man i Sofiatempo tar det ca 28 min! Och har man bara ett visst antal timmar pa sig sa  ar det inget slötempo som funkar. 

Framme pa 28 min och solen värmde mig skönt pa vägen dit! Sprang in pa Lefties och Bershka och hittade tva t-shirtar, en jacka och en väst. Fanns sa mkt fint men man kan inte köpa allt när man lever i en resväska. Sedan gick jag vidare mot Decathlon ihop om att hitta ett par vita löparskor till Mallorca da det ar ett maste. Hittade ett par som jag slog till pa.

Nagot mer som man behöver när man jobbar som entertainer är en klocka, utan det gar det inte och sa är det bara. Hittade tva st billiga som tal vatten sa jag slog till. En lila och en rosa :) Sedan lite andra valbehövliga grejer som kommer till användning pa Mallorca, t.ex. strumpor (vilket jag även behöver redan nu da det gar hal i mina hela tiden, fattar inte varför?)

Sedan maste man hem ocksa och da traskade jag pa i bra tempo igen och svettades nästan när jag kom hem för det var varmt och skönt ute och sa i mitt tempo. Hemma redan 12.45, snabbdusch och matlagning och precis klar innan det var dags att hämta hem tjejerna fran skolan. 

Käkade mat och sedan akte A till doktorn och en annan mamma hämta I och jag gick och tog en kaffe med David innan skolan började. Vi snackade och göttade oss och sedan hade jag engelskalektioner och efter det gick jag hem och lagom när jag kom hem akte familjen pa avskeds"fest" för ett barn i Astrids klass (glad jag slapp följa med). 

Jag gick ist ner till stranden för att strosa omkring lite, stötte pa en tjej fran England som jag studerar spanska med och har bott här i x antal ar. Vi gick helan strandpromenaden och sedan mötte vi upp en vän till henne för en öl och sedan kom jag hem 2 timmar senare och tog en varm, skön dusch innan familjen kom hem och nu sitter barnen och tittar pa Barbie och föräldrarna är och käkar middag med nagra vänner. 

Jag har mer än nöjd! Kanonbra dag! =) Far se va helgen har att bjuda pa!! Sol är lovat iaf sa det hoppas jag pa! Ha en bra helg!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0