T O R S D A G

Torsdag och jag har fortfarande hostan och snoret kvar men det blir battre.. Vilket jag ar sjukt glad over.. 
Igar spelade jag tennis och for en gangs skull gick det helt okej och var kul :) Solen sken och det varmde sa gott att jag var helt rod i fejjan nar jag kom hem och det gillar jag!! :)

Idag nar jag gick med barnen till skolan var det inte kallt over huvudtaget, kvavt och tror det kommer bli en skon dag! Vill ha som igar nagra veckor nu, det vore toppen men det ar for mkt begart pa vintern/varen!! 

Stadtanten ar har och stadar och jag har inget att gora, sitter har och fixar lite saker med Mallorca och grejar for att fa tiden att ga, Maste namligen ga och handla nar hon har gatt sedan. 

Ska kaka med barnen gora laxor och skoter de sig har jag lovat dem en overraskning och det ar att vi tre ska pa bio. Frozen. De har redan sett den men de ar det enda musiken vi lyssnar pa och de ALSKAR Frozen sa nu ar det min tur att se den tankte jag. Eftersom vi ar ensamma hemma till senare ikv da pappan ar ivag och mamman jobbar sa tankte jag varfor inte. Idag ar det biotorsdag :)

Jag kan alla latar (pa spanska da saklart) och ska idag antligen fa se filmen hahah.. Ser jag fram emot :)
 
Imorn ar det redan fredag igen och helgen ar har. Vantas kanske spa pa sondag, far se va som hander!! Man vet inte forra det ar dags i denna familj inte ahhaha ;) Ingen framforhallning har inte! Man tar dagarna som de kommer! 
 
Nu ska jag hanga upp tvatten som snart ar klar! Ha de bra! Ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0