T o r s d a g

Da ar det snart helg igen, hur sjukt och hur fort gar inte veckorna liksom! Denna helg ar dessutom mamman ledig hela lordag och sondag sa vet inte vad vi ska hitta pa redigt! Det marks! Sant vet man aldrig i forvag i en spansk familj det kan jag saga er ;)

Stadtanten ar har och stadar och da sitter jag vid datorn och far lite smasaker gjorda som jag aldrig orkar bry mig om.. Darfor ser jag till att fa det gjort nu! Maten ar redan klar och darfor ska jag idag ta mig en langpromenad langst havet/stranden i solen. Himlen ar bla sedan timmar tillbaka och solen varmer sa gott!! Maste passa pa att va ute och fa lite farg pa min vinterbleka kropp.. 

Annars, igar var jag och spelade tennis och efter det var solen framme och det var sa skont sa jag gav mig av pa en tung joggingtur. Inte konstigt det ar tungt nar man bara ater och ater hela dagarna och blir som en kottbulle. Men men det ar inte latt men ska forsoka. 

Trakigt att ni inte far se nagra bilder har men har inga har sa det blir trakigt och dott har pa bloggen. Vanta tills Mallorca da far jag se kanske det blir andra bullar!
 
Nu ska jag fixa engelskalektionen infor morgondagen! Ha de bra!! Ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0