Strandvader

Igar var det sjukt varmt!! 25 grader visade termometern i centrum i skuggan! Kanns inte verkligt eftersom det varit ratt sa kyligt nu ett bra tag och det ar vinter trots allt! Men nu passar jag pa att njuta for fulla muggar da solen visare sig och det ar inga problem alls att sitta i bikini!! :) 

Idag traskade jag ner mot stranden for att lasa min bok och fixa engelskalektionen tills ikvall. Dar lag jag i bikini helt ensam pa hela stranden och kande mig som en turist for de cyklar omkring i shorts och allt och sa varmt ar det inte men idag ar det okej, Idag ar det okej att turista i Aguilas! Om man inte vill koka ihjal sa maste man kla av sig lite. Jag kommer darfor ga till skolan och hamta hem barnen i jeans, converse och en t-shirt! Skippar alltsa jackan/koftan! Det ar ett stort steg haha. 

Jag har iaf haft en grym skon morgon!!

Gardagen blev hur bra som helst ocksa, vi gick pa bio och sag Frozen som var sjukt bra! :) Ett plus att man redan kunde alla latar haha ;) Hade en underbar dag med barnen i varmen igar! :)

Ett blandat inlagg men ni far noja er att uppdatering far ni iaf. Maste kila!! Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Adelinn

svar; heeelt sant, men jag har lite som säger ifrån här hemma. pluggar ju lite nu, har två kurser som ska vara klara till maj, sen ska jag göra högskoleprovet den 5april.. :/ och samtidigt som jag vill iväg så är jag rädd för att missa något här hemma i sommar (vilket jag troligtvis inte kommer göra) men ändå, gillar vimmerby på sommarn. hihi. ångest delux!

Svar: Okej haha. Jobbigt ju!! ;)
Sofia

2014-02-17 @ 11:22:39
URL: http://adelinn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0