Ny vecka

Nya mojligheter...

Helgen har jag som ni vet vid det har lagret spenderat i sangen och soffan med influensan. Usch! har matt sa sjukt daligt men nu ar jag pa battringsvagen sa snart ar jag fit for fight igen! Maste nu bara bli av med allt snor som finns i min nasa och den sjukt irriterande hostan. Ska aven forsoka fa tillbaka aptiten. 

Har precis lagt mat som luktar sjukt gott far se om det gar att ata.. 

Har sovit daligt inatt igen, denna gang pga stormen som ar ute just nu och nastan varje natt kanns det som nu for tiden. Det blaster sa sjukt mkt. Har aldrig varit med om nagot liknande. Man hor hur alla leksaker och allt flyger omkring utanfor och jag ligger varje natt och vantar pa att palmen utanfor mitt fonster ska rasa in elr nagot haha. Brukar inte blasa sa mkt pa dagarna men idag ska det va sahar hela dagen har de sagt. Gick med barnen till skolan och det ar skont ute men gar inte vara ute da man bara far massa skit i ogonen och inte kan se nagot. 

Haller pa att tvatta lite idag eftersom att jag ligger nagra dagar efter med allt sa har jag lite att gora. Men det gar i mitt langsammaste tempo da det ar jobbigt nar jag anstranger mig och fortfarande inte ar pa topp.
 
Nu ska jag hoppa in i en lang varm och skon dusch innan det ar dags att hamta hem tjejerna fran skolan. 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0