Jag ar redo!!

Jag blir lite battre och battre varje timma som gar kanns det som och sa ska det vara. Har fortfarande den grymt jobbiga hostan men den gar ocksa over sa smaningom.. 
 
Idag ar det tisdag, jag har fatt ratt sa mkt gjort pa morgonkvisten, passar pa nar stadtanten ar har och stadar och grejar.. Har aven med massa hjalp hemifran fixat det mesta som behovs fixas infor sommarens jobb. Vantar bara pa ett papper nu som ska komma sa ar jag redo att borja :) Ska bli sa spannande och kul med ytterligare en sasong pa Mallorca.. 

Denna gang vet jag lite mer vad jag ger mig in pa, hur det kommer fungera mer eller mindre, vad som vantar pa kursen och upplagget. Men det ar klart att det heller inte kommer bli alls som forra aret. Jag undrara vart jag kommer hamna denna gang. Vill sa garna tillbaka till Blue men det tror jag inte jag kommer fa men man ska aldrig saga aldrig. hur eller hur sa kommer jag fa spendera tre veckor dar da kursen detta ar halls pa Viva Blue :) Kul att traffa alla som jobbade dar forra aret igen alla servitorer och allt :) Basta av allt ar att direktoren inte ar kvar, han har fatt byta hotell och alla ar overlyckliga haha. 

Verkar aven vara ratt sa manga fran forra aret som kommer komma tillbaka och det ar ocksa alltid trevligt! Ser fram emot en spannande sasong och minst lika rolig som forra!! :)
 
Det var lite nu har jag inte mera tid!! Hej hej

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0