I´m coming home

Snabb uppdatering innan jag ska hamta hem barnen fran skolan. 

Igarkvall fick jag ont i halsen, kroppen och borjade hosta och det resulterade i att idag mar jag inte sa mkt battre. Har legat i soffan storre delen av morgonen och kollat pa Dirty dancing. Sedan gick jag till apoteket, kopte halstabletter och aven en skvallertidning pa vagen tillbaka, la mig ute i solen och somnade!! Nu har jag duschat av mig innan jag ska hamta barnen. 

Tur att vi har spaghetti kvar sedan igar for har ingen ork till att laga mat! Varker i nacken och huvudet, hostar sa mkt sa det gor ont i brostet och halsen. Bla!! Men snart blir det battre far jag hoppas pa..

Vadret ar sa sjukt konstig har. Igar var det iskallt, typ storm och gratt. Idag vaknade jag till stralande solsken, vindstilla och jattevarmt. Nu helt plotsligt ar det dimma och man kan inte se huset bredvid! Det ar sjukt sa nar solen val ar framme maste man passa pa att njuta.

Som ni sakert vet alla (forutom du farmor) har jag bokat resa hem. Landar pa Skavsta 13 mars kl 15.40 (nagon som vill hamta hem mig??) :) 
Ar hemma den helgen fredag-sondagmorgon da jag maste tillbaka till Skavsta och tar flyget till Barcelona for 5 dagar semester innan jag darifran tar flyg till Mallorca. 

Blir en snabbvisit hemma sa jag far se till att halla mig hemma och ni som vill far komma och halsa pa annars finns inte tiden till. Aker hem bara for att packa om da jag inte har nagra sommarklader med mig har. 

Nu vet ni hur det ligger till.. Ha det bra sa lange. ska forsoka lagga upp nagra bilder men det ar inte jattesnabbt fran mobilen.. 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0