CARNAVAL CARNAVAL

Carnaval te quiero!

Okey, Nu har den alltsa dragit igang pa riktigt här i Aguilas. Igar var barnen utklädda till prinsessa och nyckelpiga i skolan och idag ar det kines och frimärke. Ska om tva timmar ga till skolan för att kolla när de gar runt pa gatorna, sjunger och har det kul :) Sista dagen i skolan sedan är det inte skolan förrän pa onsdag nästa vecka.

Igar stötte jag pa den engelska tjejen och hon sa vi har nu bestämt oss att ga ut pa lördag ska du hänga med och det är klart att jag inte säger nej!! Ser fram emot det sa mkt, vi letar kostymer för fullt och har funderat pa sexig polis hhaha ; )Men far se da vädret aldrig lyckas va fint under denna vecka sa aterstar det att se vad det blir. Hur eller hur kommer det bli grymt kul iaf har jag en känsla av :)

Eftersom jag masta va i skolan idag i typ2-3 timmar sa haller jag pa med maten nu, revbensspjäll i ugnen blir det.. När det är klara ska jag springa iväg till posten en snabbis och fixa lite innan det ar hem och duscha och förbereda sig. 

Ha en bra vecka/helg. Min helg börjar om nagra timmar och är typ en vecka lang. Ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0