5 dagars ledighet

for barnen alltsa. De är ingen skola förrän onsdag sa nu har vi slappa dagar med mkt kul att se fram emot :)

Idag gick jag som sagt till skolan och kollade pa barnen dar, som vanligt inget superkul men men sant man maste göra iaf. Efter det hem och slappade innan vi gick till stranden för en promenad och lite lek pa stranden. Stötte pa David och Flora, satte mig med dom medans barnen lekte pa stranden. Mötte sedan upp Stacey for att kolla efter kostym till pa lördag och till slut efter mkt velande och funderanade hit och dit blev det polis. Ska bli sa kul :) Ser fram emot det grymt mkt! 

Nu är föräldrarna pa bio och jag sitter hemma med barnen, kollar pa film och käkar popcorn. Ska sätta mig och läsa lite när det somnat om nagon timme eller tva. hahha ;)

Imorn om det ar bra väder tar vi en dag pa stranden med lunch och hela köret tror jag, men det aterstar att se om orken finns.. Ska möta upp Stacey imorn igen sa man vet aldrig vad som kan hända. Runt 20 imornkväll ska vi möta upp tva andra familjer utklädda och klara for en kväll tillsammans. Eftersom jag aldrig varit med pa det vet jag inte riktigt vad som kommer att hända men vet att det ar barnens kväll sa lite äggkastning, middag m.m. väntar kanske. Ska bli kul iaf :) Pippifamiljen är mer än redo :) Imorn blir det att fläta haret med staltrad.. :) Tjoho!!

Lördag är det lugn dag och siesta som gäller om jag ska orka med att parta hela natten lang. Vi träffas sent säker runt 21-23 skulle jag tippa pa och da ar det fest som gäller :) Kommer säkert inte va hemma förrän tidigt pa morgonen eller nagon gang under söndagen, det vet man aldrig, har ingen bradska hem da jag är ledig söndag :) ska bli kul att se va som händer :) 

Ser fram emot en sjukt kul karneval =)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0