Uppdatering

Åhhh, hade precis börjat på ett inlägg och allt försvann, inte okej. Därför blir det kortare nu bara för det, kl är redan efter 01 och det är dags att sova då det är dags för jobb om några timmar igen. Dagarna rullar på snabbt med barnen och sedan övning av piratshower och andra saker vi ska kunna detta år. Helt plötsligt ska man kunna skådespeleri också och det är inte lätt när man ska va seriös. Men får hoppas jag kommer in i det också under sommaren och att det kan bli kul och bra. Får se va som händer och mer exakt vad jag ska göra återkommer jag med när jag har tid och ork!!

Det är precis som förra året vi jobbar 09.45-13.00 och sedan lunch 13-14.45 och efter det är vi igång igen 14.45-18.00. Dusch och middag och 19.45 är vi ombytta och redo för minidisco och sedan showtime och runt 23.00 är vi uppe på rummen och ute på taket för att prata skit, dricka vin och umgås eller utgång. Har druckit alkohol varje dag i ca 3 veckor. Inte bra inte bra, måste sluta och börja träna kanske. Har inte rört på mig allt för mkt hittills detta år. Det känns inte så bra men men känner jag, vi lever livet och vi älskar det.. 

Det är iaf långa, intensiva dagar och vi har också även det som förra året en dag ledig i veckan och en kväll vilket innebär att en gång i veckan slutar vi 18.00 och en dag är vi helt off.. I fredags på min första lediga dag åkte Paula, Dominique och jag till Palma, vi hyrde en bil och hade en mysig dag där =)

Slänger in lite bilder här så ni kan bli lite avundssjuka och så ska jag sova så jag har all energi som jag behöver imorn då det är heldag med minidisco och allt igen. Har nu dansat minidiscot tre dagar i rad och imorn är det min tur igen! Jag gillar't. Har även första flying teamet imorn också och det är börjar bra det börjar med Rock :)

Godnatt!
 









Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0