Soliga underbara Mallorca

jag älskar verkligen denna ö! Bergigt och fin utsikt och underbart väder för det mesta. Kan inte bli bättre :)

Så nu har jag snart varit här i en vecka (på detta hotell alltså) på ön har jag väl varit ca 5 veckor kanske?! Ingen koll men tiden springer iväg, snart är högsommaren här och som vi längtar. 

Börjar få koll på grejerna och allt som måste och ska göras. Denna vecka också blir det väl mest kontorsjobb för min del men nästa vecka eller så snart som möjlgit ska jag börja vara med på aktiviteter så mkt som möjligt då jag tkr det är kul och känner att man vill komma gästerna nära och inte bara dyka upp på x antal minidiscon på kvällarna och sedan försvinna in på kontoret igen. 

Mitt huvud går fortfarande på högvarv men annars är allt bara bra här! Solen skiner och det är varmt och skönt :) Sitter mest inne som sagt men när man väl kommer ut är det najs. 

Antar att vi borde få reda på vart vi ska bo snart också, för nu är det sista dagen i april och hotellet börjar bli fullt vilket innebär att vi måste flytta. 

Gick igår och hämtade min cykel så nu har jag en cykel :) Det är inte illa hahha. Hoppas bara inte den blir stulen nu..
 
Okej,ett blandat inlägg som vanligt men men ni får reda på lite iaf. Dags att gå ner och jobba snart igen. ciao

 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0