Mkt har hänt

Sedan jag sist skrev för bara några dagar sedan har mkt hänt! Jag är inte kvar på mitt älskade Viva blue med mitt team som jag tkt mkt om. Jag blev i förrgår tillfrågad om jag ville byta till Viva Sunrise (ca 10 min med bil från Blue) och bli chef där. Jag funderade och funderade på fördelar och nackdelar och det blev ett JA! 

Är nu här sedan igår och mitt huvud går på högvarv med allt jag ska lära mig, göra och massa mer! Vet inte ens vad jag ska skriva här så förvirrad känner jag mig typ. Nej, men dessa två dagar här ändå gått helt okej, jag har börjar få grepp om datorn och vart jag kan hitta allt, vad det verkligen är jag ska göra och allt sånt som jag måste ha koll på. Samtidigt som jag har ett team med två långa killar på över två meter som inte kan va maskot och är nya och ja. En annan som ska byta hotell imorn, vilket innebär att vi blir en mindre alltså bara fyra. Men det bästa av allt är såklart att jag nu är på samma hotell som Paula igen! Kan inte må bättre : ) 

Jaa, det är lite av vad som har hänt. Jag är alltså chef på Viva Sunrise, ett mysigt litet kompakt hotell som jag känner att jag trivs i min måste få bra kontakt med personalen och allt nu också bara så blir det här också en kanon säsong :) Nu måste jag ner och jobba igen, imorn är jag ledig så idag väntas utgång och bara låta tankarna gå åt något annat håll än jobb.

Ha de bra, kommer mer uppdateringar när tiden finns till!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0