Första gången för denna säsong

Idag onsdag den 2 april 2014 var det min tur att dansa minidiscot. Första gången för denna säsong och så kul :) Dansade med en av cheferna som är svensk och vi hade 6 söta små barn som försökte hänga med i svängarna. Minidiscot kan va den bästa timmen på dagen :) Älskar det verkligen!! 

Mer idag har vi gjort akvarium, lekt lekar och fått information om piratlunch och sådana grejer. VIva star, fyra grupper på fyra personer, man får en låt som man ska göra en dans till och sedan visa upp och så är den bra så kommer man använda den under hela säsongen. Förra året fick jag en spansk sång som heter El pollito Pio och den var hemsk att komma på en dans till. Denna gång fick jag What does the fox say? Samma stil av låt och allt men denna gång så mkt roligare och enklare :) Vi kom på en dans och en timma senare var det dags att visa det för de andra. Vilken gick helt okej! hahha.

Que mas, que mas?!?!? Imorn åker de som inte har NIE nummer till Palma för att fixa och vi andra blir kvar på hotellet för att fixa och styra med något. Får se hur morgondagen kommer se ut med andra ord! 

Jag ser iaf fram emot att få reda på vem som kommer va min chef, vilket hotell jag kommer jobba på och allt sånt. Vill börja jobba nu och bara komma in i allt igen :) Men snart, om en vecka är det dags att åka ut till hotellet skulle jag chansa på. Slut på hotell livet och det "bra" softa hahahaha. 

Rörigt inlägg men ville bara säga att allt är toppen och rullar på som vanligt här! : ) Mer info om vart jag kommer jobba kommer när jag själv vet det och har fått smälta det! Ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0