T O R S D A G

Oj oj oj, vilken trevlig kväll :)

Blev upphämtade av födelsedagstjejen och vi åkte hem till henne där hennes sambos mamma stod och lagade mat. Luktade så gott och då kan ni fatta hur gott det var att äta det lite senare.. Mumsigt värre!! Spanish food in my heart <3 




Det bjöds på lite plockmat, sangria, öl, champange och tårta. Vi åt, drack, pratade och hade en trevlig kväll. Folket började droppa av en efter en men igår hade jag ingen tid jag var tvungen att va hemma då jag är ledig idag och kan sova hur länge jag vill.. 

Jag och några av de andra var sist kvar, fick skjuts hem tillsammans med några andra som jobbar på hotellet och var hemma 04.00. Kan inte tro det är sant, så tidigt! Stolt öve mig själv ;)

Stannade i receptionen och pratade lite med Carlos som jobbade natt och sedan upp på rummet där jag somnade rätt så snart!! Vaknade runt 10.30 och nu ligger jag fortfarande i sängen och känner ingen tidspress.. Stranden väntar på mig men det är blått, varmt och skönt ute så jag ska snart packa väskan och bege mig! 

Tar med mig, musik en av de svenska tidningarna som jag har kvar och bok. Lite frukost också vore gott :) Sedan väntar jag på Paula som är ledig ikväll såklart :)

Det var gårdagen i få bilder (mer kanske kommer), och ord!! Nu ska jag dra mig ner mot stranden!! Ha en bra dag!! 
Ciao!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0