T I S D A G

Jag mår så mkt bättre idag!! Har skrattat, haft kul de tre första timmarna i miniklubben och de har gått så fort =) Tiden går fort när man har roligt!! Skönt!! Hoppas det håller i sig.. Mkt beror på att han är ledig idag och jag inte behöver se skymten av honom..

Har min lediga timme nu här vid lunchen som behöver inte gå ner förrän om en timma. Tvätten är nytvättad och hänger ute i solen (som idag är riktigt varm och skön). Jag sitter inne med AC på och lyssnar på musik.. 

Mina favvogäster åker hem om några timmar.. TRÅKIGT!! Måste gå ner och säga hejdå sedan. Eftersom att det är tisdag idag är det pyjamasparty som gäller ikväll.. Tjoho.. Enklaste dagen i veckan och skönaste. Vi slipper ha på oss de fula uniformerna. Jag och C går ist i shorts och t-shirt på kvällen och göttar oss med chips och godis.. =) I like!! 

En bild från ett pyjamasparty i början av säsongen!! 

På tal om något annat! Min svenska börjar bli riktigt dålig.. Ibland kommer jag verkligen inte på ord som jag vill säga och jag mixar engelska, spanska och svenska så mkt med varandra. Inte så mkt svenska eftersom jag enbart pratar svenska med svenska gäster och det är ju inte extremt många eller så.. 

Så ni kan va beredda när jag kommer hem att helt plötsligt kan jag börja prata engelska utan att ens tänka på det. Ibland mixar jag så mkt så vissa undrar om jag pratar kinesiska.. ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0