T I S D A G

Jag har haft en toppenbra dag =) Mkt skratt och galna saker!! Saknar "vanliga" mig, som alltid skrattar och har kul!! Hoppas hon är tillbaka nu :) Imorn jobbar jag bara till 17 sedan har jag och Paula kvällen fri och så är jag även ledig på torsdag såklart! Ska bli så skönt!! 

Vädret vet man ju inte hur det kommer bli. De sa regn för några dagar sedan men ännu har det inte kommit hit så imorn eller på torsdag kommer det säkert! Men gör inget för mig känner jag!! 

Har lite planer framöver nu också så det känns himla bra =) Ska se till att boka och styra lite i veckan!! Så kommer jag med mer info när jag vet lite mer :)

Det är numera superkallt på kvällarna och nätterna så nu ligger jag under mina filtar och snorar. Hoppas på att jag inte ska bli förkyld nu! 

Dags att sova och vila upp sig inför morgondagens jobb! God natt! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0