T H A I L A N D

Jag har aldrig varit den som velat åka till Thailand och tjatat om det! Men nu senaste månaderna har jag fått för mig att dit vill jag. Det är resan till och från som kostar, att leva där är rätt så billigt har jag fattat det som!! Varför inte tänkte jag då. 

Därför idag på min lediga dag bokade jag en resa dit =) 18 nov går flyget från Arlanda till Bangkok med en mellanlandning i Dubai. Känns riktigt gött att det bara är lite mer än två månader kvar. Semester väntar och det ska bli så underbart! Ska under min resa där också även försöka ta mig några dagar till Malaysia har ja tänkt då ja ändå är där.. 


Snart är det min tur att ligga i hängmattan med en cocktail. =)

Torsdag är ju min lediga dag som jag antar att alla vet vid det här lagret. Har haft en underbart dag! Sov tills jag vaknade runt 09, gick upp för en promenad i solen och sedan tog en dusch efter det. Det blev molnigare och mörkare men regnet det kom aldrig. Satte inne på rummet och bara slappade. 

Gick och träffade Clara ett tag och på vägen hem åt jag en sen lunch. Hemma igen runt 16, då var det varmt och skönt, tog på mig bikinin och satte mig på terrassen och läste tidningar och hade det gött. När solen gick ner tre timmar senare tog jag mig en dusch och nu ligger jag ute på terrassen i tjocktröja, långbyxor och tofflor, inlindad i en filt på en filt med levande ljus. Mysigt värre och jag bara njuter av sista lediga timmarna denna vecka! 

Hör musiken från hotellet, karaoke så det är inte alltid superbra men men va gör väl det! Får se om jag är vaken när de andra kommer hem om ca två timmar eller om jag för en gångs skulle kanske skulle krypa ner i min säng innan!! 

Haft tre bra dagar i rad nu, imorn hoppas jag det kan fortsätta! Ha en bra helg! =)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0