S Ö N D A G M O R G O N

på Mallorca och jag sitter påklädd och redo för ännu mera jobb.. Söndagar har aldrig varit min favoritdag på eftermiddagen men på kvällen tycker jag om den! Rock all ages är det som gäller ikväll..

Vaknade för 30 min sedan och sitter nu och slappar och förbereder mig mentalt på att jobba ;) Ska ner och käka frukost om 45 min och sedan börjar jobbet om en timma.. Älskar de mornar när jag vaknar tidigare än alarmet, går upp och gör mig i ordning och har tid att sitta i sängen och slappa.. Piggna till lite! 

Idag på lunchrasten kommer jag läsa ut Martina Haags bok som jag fick och då har jag en annan som ja kanske ska börja läsa.. Får se ju =)

Slänger in lite blandade bilder nu när jag har tid!


Middag med alla servitörerna, här bild på några

En kväll i Port D Alcudia

I början av säsongen (poollek)

Middag med servitörerna

Middag med servitörerna

Poollek

I början av säsongen, familyday och alla hade lika outfits! Vi vet vi är snygga ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0