S O L E N V Ä R M E R

igen och det är jag glad för =) Har varit riktigt kallt ett par dagar nu men idag var det kyligt bara på morgonen och lite efter frukosten men sedan har det varit riktigt varmt i solen!! Har till och med svettats lite! Härligt!!

Har suttit ute och läst i Martina Haags bok både igår och idag på rasterna. Men bara ca 30 min för sedan blir det jättevarmt och jag blir trött och känner att gå in och stänga på AC:n är inte helt fel ett tag innan man kommer ut i värmen igen. Grymt trött nu, känner det vore jätteskönt att sova samtidigt som jag känner att jag inte vill sova! Får se om jag blundar och vilar lite innan middagen kanske!

Får se hur länge solen kommer vara kvar här nu, de snackades först om dålgit väder idag men än har det inte kommit så får se! Vore skönt med fint väder nu någon/några veckor!

Ska pimpla i mig lite mer vatten nu och sedan läsa lite bloggar!! Ha de bra!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0