S K I T S T Ö V E L

FYFAN vad jag är irriterad och jävligt förbannad! IGEN tänker ni då!! JA, det är sant, IGEN!! Men jobbar man med ett svin så får man ta det liksom. Men nu är det så nära att jag snart säger något jävligt dumt eller gör något riktigt dumt!! Hade ett möte med bossen idag och sa att det kommer inte funka om det ska va så här i två månader till.. 

Åker inte han, åker jag!! That's it!! Jag pallar inte gå varenda dag och irritera mig och va arg pga honom!! Min dag förstördes 14.50 idag och nu kommer jag va arg resten av kvällen. Bara för att sådan är jag!! Jag får ta så jävla mkt skit så snart är det nog och snart är det jag som ryter tillbaka så jävla mkt!! Det ska han då fan veta!! 




Var tvungen att skriva av mig lite!! Men så känner jag just nu!! Tur jag har Paula =)    Ska snart nere och käka middag och sedan jobba igen!!! Känner ju inte alls för det nu kan jag säga men måste man så måste man!! Ha de bra!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0