S E M E S T E R !!!

Har nog aldrig i hela mitt liv längtat så mkt efter ledighet som jag gör just nu!! Hade jag bara fått två dagar i rad nu hade det säkert gjort så mkt men nej!! 1,5 månad kvar ungefär, kommer jag stå ut eller inte? det är frågan!! Vill få reda på nu hur länge jag ska stanna så man kan börja räkna ner!! 

Det blir semester så det sjunger om det när jag är klar här, det är iaf en sak som är säker. Har nu bestämt mig att det är för dyrt för att åka till Hawaii, tråkigt nog men så är det!! Får hoppas på att jag kommer dit någon gång iaf =) Kommer ist åka till Thailand. Någon som är sugen på att följa med?? 

Måndagen är avklarad och jag ska nu släcka lampan och sova och hoppas på bättre dag imorn för dagen idag har nog varit den värsta hittills. Nästan iaf!! God natt Sverige!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0