S A T U R D A Y

Sitter som vanligt ute på taket ca 30 min innan det är dags för frukost! Sitter och vinkar hej till alla servitörer som kommer mellan den tiden jag sitter här haha. Tycker om att gå upp lite tidigare och bara sitta här ute i kylan, lite egen tid!! Men det som är idag är att det inte är så kallt som de varit de andra mornarna dena veckan. Det är muligare och lite dimmigt över bergen och vädret är inte lovat lika bra idag..

MEN vad gör väl det! Jag känner mig redo att jobba! Ytterligare en rätt så enkel dag på schemat skulle jag säga, så det återstår att se om de blir så eller inte.

Skypeade med pappa, Helene och Amanda igår också =) Trevligt trevligt! Inte långt kvar tills jag ska träffa au pair familjen igen :) Ser fram emot det!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0