Räknar ner!

Okej!! Efter mötet igår med chefens chef och kvällens möte med teamet är det fan nya tag som gäller!! Nu vet jag att han kommer åka hem några dagar på dop och skit och sedan kommer han tillbaka och då är det bara 6 dagar innan han slutar jobba här sista sep.. Kom igen kämpa Sofia för fan!! 

Så ca 16 dagar kvar!! Det ska jag klara för jag vill inte åka hem.. 


På tal om något annat så är det så grymt kallt på nätterna nu igen.. Och nu sitter jag och väntar på frukost och det är kallt, sitter med tjocktröjan över t-shirten och funderar starkt på om det är okej att börja använda långbrallorna också!?!?!? Jag är frusen av mig jag vet för det är säkert 18 grader ute elr något sådant.. 

Tisdagar brukar vara lätt dag så får se hur de blir idag! Ikväll väntas iaf pyjamasparty med barnen =) Ha en bra dag! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0