R O A D T R I P

I torsdags hade jag den bästa lediga dagen :) Clara och jag hyrde en bil (som man kunde fälla ner taket på)!! En blå för er som kommer fråga vad det var för bil ;) hahhaa. Vi åkte runt på Mallorca med musik, utan tak och bara hade en underbar dag!! 

Har lite bilder jag slänger in från vissa ställen på ön. Det var helt klart en fantastisk dag!! Vi var så nöjda efteråt! Under resan hände såklart lite roliga och konstiga saker men huvudsaken var att jag fick köra en bil. Som jag har längtat efter det! Riktigt kul :) Körde barfota då flip flopen och jag inte var vänner riktigt haha. Men de gick bra och vi lever!


Costa de los pinos

Riktigt lyxig område med gigantiska hus!

Vi stannade till på en beachbar på vägen också, där satt vi och njöt i solen.

Vrålåket, en blå som man kan ta bort taket på!! ;) 







När vi sedan kom hem runt 21 på kvällen blev det snabbdusch och sedan vidare till Royal Beach, där vi mötte upp Paula för middag, vin och mojito. Efter det vidare med taxi till Twister och Enjoy! Sedan hem och sova runt 05 på morgonen, och upp och jobba dagen efter!! 

Toppendag!! Och imorse åkte Clara hem till Tyskland, men vi hoppas på att åka dit och träffa henne snart igen :)
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0