Ny vecka, nya möjligheter

Måndag igen, börjar som vanligt med piratdag!! =) Vilket jag älskar, då vi jobbar utan rast och slutar fyra ist för fem. Vid fyra knöt jag på mig springdojjorna och gav mig ut på en till början rask promenad, bestämde mig att jag skulle försöka springa (lite iaf), tog mig runt den lilla sjön och sedan gick jag till ett annat ställe och sedan joggade jag hem igen!! 

Var borta sammanlagt 40 min så det blev inte en lång runda men bättre än inget eller hur? Det är inte lätt för om man får välja mellan sängen och träning här nere är det alltid sängen som vinner (iaf för det mesta). Är konstant trött nu i slutet av säsongen och under sommaren är det för varmt. 

De har lovat fint väder denna vecka och idag har det varit riktigt varmt och skönt i solen =) Vilket också betyder att det inte var under 30 grader när jag gav mig ut förut!! 

Ledig onsdagkväll och då ska jag försöka ta mig ut direkt vid fem efter jobbet igen och sedan dusch och middag. På kvällen är det födelsedagsfest för en av servitriserna som fyller år :) Ska bli kul för det är många av oss som jobbar på hotellet som är bjudna :) Bästa är att jag är ledig på torsdag! 

Dags att inta sängen en sväng innan det är dags för jobb igen! Min tur att dansa minidiscot är det också, ännu mer träning (det är så man får se det, jag får röra på mig).


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0