NIGHT OFF

Onsdagen blev inte riktigt som jag planerat men bra iaf =) Fick börja dagen med att spela pingis med en jättetrevlig gäst från England. Vi pratade om massa kuligt :) Detta pga att chefen var på inspelning av ny vivavideo och sportkillen inte kom. Ingen vet varför.. :S

Sedan sprang jag fram och tillbaka för att fixa saker hit och dit och hann även fixa lite ballonger och grejer till födelsedagen och de blev uppskattat =) Sedan rullade dagen på.

Sitter nu på mitt rum, lyssnar på musik, druckit en öl och nu fixar jag naglarna, ska försöka lista ut vad jag ska ha på mig ikväll också.. Inte det lättaste! Blir iaf upphämtad om ca 1,5 timme. Sedan väntar jag på att Paula ska komma efter det =) Annars blir det jag och spanjorerna haha. Men gör inte mig något!! Kommer nog bli en toppenkväll =)

Helgen är kommen för mig =) 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0