MIN FÖDELSEDAG

Igår blev jag alltså 23, ingen som tror på mig här då alla tror jag är minst 25. Började med att fira redan 00.00 av att alla sjöng för mig på middagen med servitörerna =) Sedan käkade vi grymt god mat och sedan vidare mot Menta, mer drinkar och dansande. Hur kul som helst :)

Vid 05.30 slet några av dem med mig hem då det väntades jobb dagen efter. Glad för det när jag vaknade tre timmar senare och mådde toppen :) Tro det eller ej, men ingen bakfylla här inte! Jag jobbade på och dagen gick lätt!

Blev överraskad först av Paula som gav mig present. Kokostvål och lotion (alla som känner mig vet att jag är helt förälskad i allt som har med kokos att göra) så blev såklart överlycklig och nu älskar jag verkligen att duscha ;)
När jag sedan kom till miniklubben hängde där ett lakan som det stor Happy Birthday Sofia på så det gick inte missa! Fick även en hatt som jag va tvungen att ha hela dagen som det stod It's my birthday på! Så gick med den igår och alla sa grattis och sjöng för mig hela tiden. Clara (simläraren) kom också förbi på sin lediga dag och gav mig en chokladkaka :)

I fredagskväll fick jag även paket hemifrån, kort, godis och tidningar =) Tack så mkt för det! Betyder så mkt när man bor så här :) 

Så dagen igår var helt toppen =) Och idag har det rullat på, lekt och styrt hela förmiddagen och nu har jag precis skypeat med Angelica och Ester. Nyduschad är jag. Ska dunka på lite musik och fixa mig inför ytterligare ett jobbpass.. 

Nu lite bilder! Mer kommer någon dag!













Toppenkväll ute med alla servitörer =)
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0