M I E R C O L E S

Redan onsdag och för mig menas det att det om några timmar är helg :) Jippi!! Sex timmars jobb sedan är jag ledig till fredagmorgon! 

Sitter nu ute på taket och tittar ut över berg, palmer m.m och väntar på att gå till frukosten. Det är som vanligt kyligt ute på morgonen, ca 15 grader nu medans de på dagarna fortfarande går upp i sköna 30-33 =)

Tänker så mkt på att det bara är en månad kvar nu innan man ska börja packa och åka hem. Enkla saker som kommer bli jobbiga när man kommer hem. Tänk att komma hem efter att ha ätit hotellbuffe i 7 månader, komma hem och laga sin egen mat och inte ha hur mkt saker som helst att välja på. Samtidigt som det ska bli så kul och skönt att få laga precis det man känner för och tycker om. Men att få allt serverat på bordet är inte heller helt fel haha. 

När man inte har något att göra att bara kunna stänga på tv:n och sätta sig i soffan och bara va! Har inte kollat på tv på 6 månader. Har ingen koll om vad som händer någonstans!! Så lost blir man av att jobba såhär.. 

ICA se upp för mig när jag kommer hem första dagen och tar med pappa för att handla =) Pappa va beredd ;) Avokado tår högt på min lista kan jag lova!!!!!!

Ska åka runt och träffa släkt och vänner =) Några av mina närmaste har fått barn som nu är x antal månader gamla, ska åka och mysa med dem :)

Men nu har jag först och främst en månads hårt jobb och slit kvar! Vilket jag er fram emot!! KÄMPA!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0