M A L L O R C A

Fått lite nytta gjord på middagsrasten nu innan det är dags att svira om till mina favvokläder igen.. Älskar att man inte behöver välja va man ska ta på sig, jag vet att 5 av 7 kvällar i veckan är det beiga byxor och en orange tröja. Hur fult som helst men man vänjer sig!!

Behöver jag säga att jag älskar kvällarna när jag är ledig och får ta på mig precis vad jag vill utan att känna att man ser ut som skit haha ;) Tänker också på när det är dags att packa resväskan och fara hem, har mkt saker.. Mkt saker som ska slängas här också men ändå, lakan, filtar, kuddar och allt. Kanske kan man lämna de hos någon här så man inte behöver köpa nya om man kommer tillbaka nästa år.. Vilket jag absolut hoppas att jag gör.

Några regndroppar föll under lunchrasten och nyss var det lite droppar igen. Jag håller tummarna på att det inte ska börja regna och vi behöver flytta in ikväll iaf. Det vore inte en bra dag isf hahha. Med tanke på att jag fortfarande inte är hundra på allt som då måste fixas riktigt snabbt.. Ser inte så mörkt ut så tror det blir bra!!

Okej, snart dags för tredje jobbpasset denna lördag! Veckorna bara springer iväg, hur sjukt är det inte att på tisdag är det redan oktober!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0