J O B B

Fredag morgon och dags för jobb igen!! Men vanligtvis är fredagar en skön dag, djurmasker på morgonen, fruktkebab, lunch med barnen. Våran lunch och sedan t-shirt målning, minidisco i poolen och träning till kvällens disneyshow!! Sen kvällspasset när det är minidisco och allt som gäller. 

Jag ser fram emot kvällen riktigt mkt =) Ska bli kul att göra något med folket man jobbar med utanför jobbet!! Vet dock hur trött och kanske bakis jag kommer va imorn efter jag sovit bara ett antal timmar (om ens det). Men men det är sånt man får ta ibland.

Min lediga dag var iaf najs. Stranden och middag på kvällen med Paula och efter det Elvisshow med mojito Piña colada m.m. =) 

Dags att gå ner till frukosten. Nu håller jag alla tummar och hoppas att det blir en bra dag på jobbet!! Ha en bra helg säger jag till er som har "normala" jobb haha.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0