F Ö D E L S E D A G S P A R T A J

Oj oj oj, vilken dag jag har haft idag! Helt okej om jag säger så =) Fortfarande några timmar kvar att jobba men det är ju lätt! Kommer va Katty på minidiscot och efter det pyjamasparty.

För x antal månader sedan hade vi middag med alla servitörer på ett ställe i Alcudia! Hur kul och trevligt som helst :) Nu är det dags igen!! På fredag smäller det och vi kommer inte börja käka förrän 01.00 ungefär och då har kl redan passerat 00 och då är det alltså den 7 sep och alltså lördag och MIN födelsedag :) Hur kul present då!! Då blir det party och inte så mkt fokus på morgondagen!!

Måste upp och jobba, jag är då chef men va fan!! Alla ska ju med så kommer inte va ensam om att va lite bakis, vissa kommer komma fulla och det är jag hundra på för så var det förra gången. 

Vi drar efter att alla slutat jobba till Las Palmeras här i Muro (ca 7 min) från hotellet, dricker och äter gott =) Vi brukar bli färdiga med maten runt 03.30. Då är det lite mer snack och sedan drar vi ut i Alcudia, Menta eller Bananas. Får se va folket har att erbjuda!! Jag ser iaf fram emot det!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej på dig! Hoppas du har det bra, ja förutom den här personen/personer du inte verkar tycka om. Jag vet inte vad det handlar om men jag hoppas det löser sig! Så som du beskriver det ska det iallafall inte behöva vara.

Hoppas du får en rolig kväll idag!
Kramar!

Svar: Heej =) Jo, det är bra förutom honom men försöker undvika honom så mkt de går!! Läste du skulle till Barcelona! Avis! med Sebbe lr vem åker du med?? =) Kram
Sofia

2013-09-03 @ 18:31:51
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se
Postat av: Emma

Härligt! Ja det får du försöka göra! :) Ja, sebbe ska med denna gång, haha.. Och så även min syster och pappa. Kände att jag behövde lite semester (värme) nu när jag jobbat mer eller mindre hela sommaren :) kram!

Svar: Okej, kul =) Ha det så jättekul! Jag vill också åka till Barcelona! Får bli en annan gång. Kram
Sofia

2013-09-04 @ 19:49:58
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0