=)

Tisdag morgon och jag sitter som vanligt och hör hur alla bussar kommer och hämtar och lämnar folk!! Det är alltid samma, mellan 08.30-09.15 kommer det x antal bussar.. Hade gärna vaknat och hört något annat men det funkar haha. 

Frukiost om ca 10 min, gott gott!! Sedan jobb hela dagen, har min lediga timma vid lunch och sedan pyjamasparty ikväll så en lätt dag väntar. Sedan imorn är de jobb till 17 innan jag är ledig igen =)

Idag på schemat står, saltflaskor, ansiktsmålning, lekar, tävlingar och aladdin träning. Minidisco där jag ska va mascot och sedan pyjamasparty!! I like! 

Dags att röra på sig!! Ha en bra tisdag! Här skiner solen och jag är pigg!! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0